hun Codename Z Alpha Update 1

November 14, 2012,Software, Game Development

Egyetem mellett nehezen jut időm másra, de mivel ez részben a beadandó feladatom is (megint), ezért lassan de biztosan haladok tovább a játékkal. A Codename Z: Incomplete Operation mint a neve is utal rá: félkész. Most ezt a régi engine-t fejlesztem tovább, azóta kerültek bele a dinamikus fényekhez dinamikus árnyékok is, rengeteg optimalizáción esett át, kapott komplett menürendszert is.

Mogyorós Márton kolléga jóvoltából lesznek új ellenfelek és jó sok tereptárgy, statikus és interaktív egyaránt.

Fejlődik a pályatervező is, amit a végleges játéknál tervezem hogy publikáljam. Ehhez lesz majd „Online MapStore”, ahova egy VB stúdiós login ellenében bárki feltöltheti és menedzselheti a saját pályáit. Mindezt login nélkül is le lehet majd tölteni ráadásul közvetlenül a játékon belül, és már megy is!

(A Wolfenstein grafika nem lesz a végleges verzióban, csak ez volt hirtelen kéznél)

A 3D mód, ami eredetileg poénnak indult, ilyen „ilyet is tudok” alapon, az mostanra elég fejlett, mondhatni játszható állapotba került. Az Incomplete Operation-ben még csak a falakat renderelte, és a statikus fényeket, most már az összes dinamikus fény is benne van, és sprite-okat is tud, tehát ellenfél, tereptárgy, lövedék, minden megjeleníthető benne. Ezért kár is lenne érte, ha ez a mód csak egy bónusz funkcióként lenne elrejtve. A terv az, hogy ugyan a fő játék az marad a felülnézetes, lesz egy bónuszküldetés a 3D módban, ami az alapjáték történetéhez akár semmilyen szinten nem kötődik.