Developer blog /

hu Codename Z Alpha Release

March 14, 2013Software, Game Development

Elérkezett hát a várva várt pillanat, publikálásra került a Codename Z első alfája.

Tech Demo

Mint azt már korábban írtam, az AI kimarad ebből a verzióból, viszont helyette összeraktam egy érdekesnek bizonyuló kis pályát, tele apró meglepetésekkel. Cél az nincs, csupán a felfedezés. Na de lássuk csak mit is lehet csinálni: rögtön az elején teljes fegyverarzenállal indulunk, ezek között a szám gombokkal vagy az egérgörgővel váltogathatunk. Ajtókat az E gombbal nyithatjuk ki, F gombra bekapcsol az elemlámpa, N gombra pedig az éjjellátó.

A rakétavetővel és az overkiller-el, atomjaira bonthatjuk az egész pályát, meg az ellenfeleket is, a Beam Gun-nal vaporizálhatjuk őket és bónusz feature a gomba. Igen, gomba. Van egy pár elrejtve a pályán, és meg lehet őket enni. A hatás nem marad el :D

Ha kifogytunk a lőszerből, csalhatunk is. Hozzuk elő a konzolt az F1 gombbal és oda írjuk be, hogy "giveall", aztán enter. Ez a birtokunkba juttatja az összes fegyvert (ha esetleg nem lenne meg, bár itt alapból megvannak) és teljes lőszermennyiséget ad mindhez.

Többet nem is mondanék, a képek mindent elmondanak, maga a játék meg méginkább. Innen letöltheted:
http://vbstudio.hu/games/codenamez-alpha_labs_sector_a
Jó szórakozást ;-)

This article is part of the following project:

Codename Z (work in progress)

Codename Z started off as a university project where I was writing a 2D game, then later ported it to 2.5 dimensions using a CPU based ray-cast rendering technique, similar to what they used in the Wolfenstein 3D or Doom games.