Fedőnév: Z alfa rilíz

...de nem az, amire gondoltok, még nem. Ez most egy tavalyi verzió, amit véletlenül most túrtam elő és úgy éreztem, hogy nem merülhet feledésbe. Ez egész pontosan a Haladó Programozás órára készített verzió, amiben még felülnézet van és a régi Incomplete Operation-ös pályával, de tele rengeteg advanced cuccal. Olyanok mint: spéci dinamikus fénykezelés, menürendszer, normálisan megrajzolt szereplők, látványosan bontható falak, rakétavető, shotgun, éjjellátó (N), szonár (M).

A játékot letölthetitek innen: http://vbstudio.hu/games/codenamez-ioap

A mostani alpha verzió is jön, már majdnem kész vagyok vele. Az AI az nem nagyon működik benne, de most nem is fogok már nekilátni megcsinálni, hanem gyorsan publikálom így ahogy van, ugyanis több radikálist változtatást is készülök végrehajtani, amik miatt legközelebb max nyáron lehet belőle normális verzió.

Ez a cikk az alábbi projekt része:

Codename Z (folyamatban)

A Codename Z egy egyetemi projektként indult, eredetileg egy 2D játékot kezdtem el íri, amit később alakítottam át 2,5 dimenziósra. A képet szoftveres raycasting-el rendereli, akárcsak a Wolfenstein 3D vagy a Doom játékokban.