Fejlesztői blog / Projektek

Voxel alapú 3D játék motor (folyamatban)

A cél egy saját 3D játékmotor elkészítése C++-ban, ehhez felhasználva az SDL2 (oprendszer absztrakció), OpenGL (képalkotás), Bullet Physics (fizika) és Squirrel (játék-logika) programkönyvtárakat. Az motorra ezután írok egy voxel alapú, első-személy nézetű "roguelike" játékot, véletlenszerűen generált és teljesen pusztítható pályákkal.

Codename Z (folyamatban)

A Codename Z egy egyetemi projektként indult, eredetileg egy 2D játékot kezdtem el íri, amit később alakítottam át 2,5 dimenziósra. A képet szoftveres raycasting-el rendereli, akárcsak a Wolfenstein 3D vagy a Doom játékokban.

Star Trek működő komjelvény (folyamatban)

A cél, hogy rekreáljam a Star Trek filmekből ismert komjelvényt teljes működő valójában, tehát ha a viselője megnyomja, akkor szépen csipog, pont mint a filmben. A jelvény a Deep Space 9 és a Voyager sorozatból ismert változat lesz.

LED szalag vezérlő

Zene hatására kezel akár 25 méter hosszú RGB LED szalagot. A bemenet bármilyen vonalszintet adó eszközről jöhet (Számítógép, mobil telefon, TV, Hi-Fi). A hangot egy vizuális equalizer szedi három csatornára, amik az egyes színeket hajtják meg. Támogat emellett ritmusdetektálást is és többféle passzív üzemmódot, ahol zene nélkül üzemel.

Gráf-alapú egyidejű lokalizáció és térképezés

Ez a projekt az egyetemi szakdolgozatom, amin együtt dolgoztunk Takács Dániellel. A projekt célja egy olyan szoftver elkészítése, amely képes egy Microsoft Kinect szenzor segítségével virtuális térbe leképezni a környezetét, majd ebben útvonalat keresni.