Játékok / Codename Z: Alpha Labs Sector A
A játékról
Elérkezett hát az idő, hogy publikálásra kerüljön a Codename Z első alfa verziója!
Itt most nincs küldetés, se AI, viszont végre végigpróbálhatjuk 3D-ben a teljes fegyverarzenált, a falak bontását, a spéci fényeket és minden egyebet, amit a motor jelenleg adni tud.
Hogy a dolog ne legyen teljesen unalmas, kizárólag ennek az alfa verziónak szerkesztettem egy pályát, tele érdekes meglepetésekkel! Jó szórakozást hozzá ;)
(A képek csupán illusztrációk, kizárt hogy GDI+ ekkora felbontást rendereljen 30 fps-sel :D. Persze ez is része a retró fílingnek.)
A katonák, fegyver és ajtókeret textúrák az id Software jogtulajdona.
Irányítás
A billentyűkiosztás most már átállítható bármire a beállítások menüben!
Alapértelmezett kiosztás:
Mozgás: W A S D
Nézelődés: egérrel vagy a nyilakkal
Lövés: Bal egérgomb
Egérrel való mozgás: Jobb egérgomb nyomvatartása mellett
Ajtók nyitása: E
Elemlámpa: F
Éjjellátó: N
Bullet time: Shift
Fegyverváltás: szám gombok
Következő fegyver: Egér görgő le
Előző fegyver: Egér görgő fel
- Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
- Microsoft .NET Framework 4.0
- Visual C++ Redistributable x86
- Hangkártya (másodlagos, de erősen ajánlott)
v1.2
- Light created for weapon flash now properly disappears after it's done.
- Crosshair now point where it's going to shoot.
v1.1
- Switching between windowed and fullscreen mode no longer throws an error.
- Switching between windowed and fullscreen mode with ALT+ENTER now updates it's menu button too.