Valótlan Fejlesztő Készlet
Még 2011 őszében kezdtem el foglalkozni az Unreal Development Kit-tel, aztán ehelyett kezdtem bele a Codename Z fejlesztésébe. Alapvetően az nem tetszett benne, hogy túlzottan egy adott feladatra van kiélezve, és az én egyéni igényeimre nehéz lett volna átprogramozni (ugye a bontható voxel pálya, plusz itt erősen limitált a felhasználható dinamikus fények száma is), meg hát ilyen erős motor mellé ütős grafika is járna, én meg nem vagyok grafikus. Pixelgrafikával még el-el vagyok, de inkább maradok elsősorban a programozásnál.
Mindettől függetlenül azért végigmentem anno egy videó kurzuson, amiben az UDK alapjait elsajátítottam és összedobtam a teszt pályák mellett egy olyat is, amiben van feladat, illetve van eleje és vége. Hogy ne vesszen teljesen kárba a vele töltött idő, ez most összeraktam egy videóba. (a hóesésre vagyok külön büszke, mert az nem preset cucc :P)